بزرگداشت روز جهانی مسجد در بستر فضای مجازی برگزار می شود 

بزرگداشت روز جهانی مسجد در بستر فضای مجازی برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: متاسفانه کرونا امسال بر شیوه اجرای برنامه های بزرگداشت روز جهانی مسجد نیز تاثیر گذاشته است و ما با توجه به محدودیت های کرونایی ویژه برنامه های بزرگداشت روز جهانی مسجد را در بستر فضای مجازی اجرا می کنیم.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی مسجد، گفت: ظهر امروز با حضور همکاران ستادی، دومین نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت روز جهانی مسجد برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: همان طور که می دانید ۳۱ مرداد مصادف با روز جهانی مسجد است و کانون های مساجد نیز در دل مساجد جای داشته و یکی از ارکان آن می باشند بنابراین ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد به سهم خود یکسری برنامه، ویژه بزرگداشت این روز را برگزار کند.

 

وی بیان کرد: متاسفانه کرونا امسال بر شیوه اجرای برنامه های بزرگداشت روز جهانی مسجد نیز تاثیر گذاشته است و ما با توجه به محدودیت های کرونایی ویژه برنامه های بزرگداشت روز جهانی مسجد را در بستر فضای مجازی اجرا می کنیم.

 

خوبی زاده ابراز کرد: یکی از مصوبات این نشست معرفی چند کانون فرهنگی هنری برتر و موفق جنوب کرمان با حضور جمعی از مسئولین استانی و از طریق فضای مجازی است تا از این طریق علاوه بر آشنایی مسئولین و مردم با فعالیت ها و برنامه های این کانون ها، سایر کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در اجرای برنامه های خود از این کانون ها الگو بگیرند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: در نظر داریم هم زمان با روز جهانی مسجد از پوستر طرح نهج البلاغه خوانی و موشن گرافی مسجد دوستدار خانواده رونمایی کرده و در راستای طرح خیرات قرآن کریم خیرات ماندگار، قرآن کریم های اهدایی مردم و خیرین را در بین مساجد مناطق محروم جنوب کرمان توزیع کنیم.

 

وی با اشاره به طرح ملی سه شنبه های تکریم یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از طرح ها و ایده های بسیار خوبی است که در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نخبگان محله مساجد است که در جنوب کرمان نیز در حال اجرا می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری برای کسب امتیاز می بایست برنامه هایی که در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام می دهند را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

شایان ذکر است؛ اولین نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای بزرگداشت روز جهانی مسجد، هفته گذشته از طریق مجازی برگزار شد. 

پایان پیام/ 586